Saturday, August 05, 2006




Voijessus ku meil on ollu tääl melkomoinen hunajaruljanssi. Kaikki tais alkaa Plätän synnytyksestä kun mä keiksi tarjota uupuneelle pikkuäidille vähän hunajaa energian tuojaks. Ja se oli Plätän mielestä ihan tautisen hyvää!

No nyt ku se imetti se sai aina välil vähän hunajaa ruuan sekaa. Nyt pentujen lähdon jälkeen mä myös erehdyin vähän lohduttelee sitä hunskulla. No ennen pitkää oltii siinä tilassa et Pläde ei enää suostunu nouseen sängystä ylös jos se ei saanu teelusikalllista makiaa suoraan sänkyyn.

Jos mä yritin ilman hunaja annosta nostaa sitä ulos se vaan hytis ja painu äkkiä sisälle peiton alle. Mut lusikallisen jälkee se sai heti mopsihepulin joka kesti iltaa saakka.

Loppujen lopuks mä olin siitä niin huolissani et vein sen lääkärii. Tutkittii, otettii pissanäyte ja verikokeet. Tulokset tuli tänää : Tos elukassa ei oo mitää vikaa vaan se on kusettannu ihan 6-0. Ja hunajapurkki meni sit kaapin perukoille!;)

No comments: